nastynastynasty.

fysatan vad bra det var igår.
plus för grym musik, jag insåg storheten med rammstein - du hast.
jag glömde bort min gratis drink-biljett i väskan. johanna med.
vi slängde jackorna på golvet och dansade istället för att stå i garderobskö.
eller jag tror vi hoppade mer.
fast på toaletten klockan halv fem var det vattenkrig. och alla rökte på, inomhus. thats spain. ingen bryr sig.
vi hittade the golden nattbuss aka N6 och skulle hem, men tyvärr satt en något oklar man och höll i johannas hand?
sen bytte vi buss och tur det för han var så pank att han inte hade råd att köpa ny biljett.
först tiggde han pengar av oss. MEN TROR DU DET SJÄLV ELLER?
så han fick gå av.
HA HA HA. fniss.
vi lyckades hoppa av vid rätt station och kom in i mitt rum och upptäckte popcornskålen.
stackars johanna fick ligga mot väggen, utan kudde, med jeansen på, då jag endast äger en uppsättning mjukis/sovkläder.
min väckarklocka ringde klockan 8, 2 timmars powernap alltså. eller den ringde visst inte, för jag vaknade iaf inte.
så jag sov till halv tio.
åt brakfrukost. toast, två kokta ägg, KAFFE, resorb, vatten, kiwi. och återupptäckte popcornpåsen! med halva innehållet kvar.
sen rullade vi mot metron i fnissattacker.
på något vänster fattade jag nästan allt i skolan idag. fast jag kanske såg förstörd ut. diego tittade på mig o typ "eeeeh sandra.. es claro? si no? no?". fast judith var också lite sleten så det kändes bra.
tack och hej, jag gillar att skriva.

Kommentarer
Postat av: johäänna

hahahahahahaahha fab!

2009-03-11 @ 15:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0