So your name is.. HEESTAAAH?

-no its ester.
-HESTAAAHH?
-ESTER.
-HESTAH, right?


jag drog hem tidigt, duktig tjej. summan av kardemumman vecka 8 blir: 5 glas rött, 1 mojito, 9 glas vitt, 3 shots, samt en heineken för att behålla min värdighet. gud. alla andra drog på nån gayklubb med norrmannen samt lite lätt oklara människor (kokain-erbjudande typ 5 sekunder efter hälsningsfrasen). jag var inte alltför pepp på att dela taxi med den sliskiga fransmannen samt betala 20 euro i inträde på det.
först vandrade vi runt i garcia och hamnade på två olika barer, gillade faktiskt den första (mycket för delisiösa pommes frites) samt den andra för billigt vin (15 kr/glas).
sen gick vi förbi opencor (LOVE <3) jag ropar STOOOOPP till hela gänget så vi går in och hittat lay's chips för 1,20, very good price indeed! jag har gått runt och suktat efter chips hela dagen! så dem tryckte vi oss på vägen, dvs mosade in i munnen. jag var i chips-heaven. drog in på en very fancy schmancy poshy hotellbar där typ alla hade högklackat samt designerkläder, men vafan. träffade sjukt sköna gaykillar (bla kokainkillen, han var snäll eg) och drack den just då världens godaste heineken. öl smakar aldrig så bra som efter några glas vin.
nej nu ska jag sova, mitt huvud mår inte så bra. har vart ute 5 kvällar den här veckan, jag ska ta det sloooow imorgon och äta upp mina chipsrester!

Kommentarer
Postat av: Sandsjo

öl åt folket!

2009-02-22 @ 06:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0