"So eeerh, you're a.. flower..?"

Har promenerat lite i T-M's trakter idag. Praktiskt eftersom det råkar vara väldigt nära mig. Praktiskt eftersom en av mina favoritaffärer råkar ligga just i det området. Den som väntar får se, tror jag. Eller så släpper jag det. Fast det kan jag inte riktigt. Är för kräsen. Det är jobbigt att skriva i gåtor.

Det är tråkigt förövrigt att min lördag verkar vara dubbelbokad. Först var det bestämt med Razz-utgång, helt grymt. Sen skickade Johanna och Annica en jävligt skön invite till Princesa 23-middag/drinkar. Jag vet inte.. Känner att jag måste supporta Ester med att föra hemma pga kontantbrist. Vilket även mitt konto skulle må bra av. Men det verkar som kul folk på middagen as well. Kan man banga på partyhatt liksom?

Kommentarer
Postat av: johäänna

Om du inte vill vara med på middagen kan du komma senare dit bara, efter 23 har dom happy hour på prncesa 23 med veckans drink för 2,5 euro. vi är nog fär till 24 kanske sen dra vi vidare på DISCO. om du ändrar dig är det bara att ringa allllrite

2009-02-26 @ 19:56:16
Postat av: madeleine

hihi jag förstår dina gåtor ^^

2009-02-26 @ 21:34:35
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0