Jag lever. Halvt.

Gud. Karnevalen var.. karneval med grov festivalkänsla. Helt sjukt. Sjukt jävla bra. På tåget ut var det helt smockat, alla drack öl, vin, shottade, sjöng, skrek.. Hah. I Sitges var det vi (BLOMMORNA) och typ tiotusen smurfar, pirater, poliser, sjuksköterskor, afron, transor, prinsessor, rödluvor, björnar, katter, you name it. All in. 100%. Sjukt, ja.
Sen nånstans i vindimman tappade jag bort ester - skickade 27 sms (!!) och fick tag i henne 2 timmar senare. Då hade jag hittat nya homies och ätit patatas fritas. Sen bestämde vi för att köra ALL IN (igen) och shottade och sen slutade det kokobeng. Tysk-mex is the shit.
Var hemma typ jävligt sent (så sent att det egentligen var vanlig morgon och alla gubbar satt på caféerna och åt frukost). Hällde i mig chips och vatten, rullade till skolan. Om jag mådde bra? Oh yes faktiskt. Fram till typ kl fem på eftermiddagen. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0