I love my hood.

Här är min finfina stadsdel, även kallad Gracia/Eixample, tror jag. Det är lite Östermalms-feeling för jag ser himla många finansgubbar och tanter i päls, med en lätt internationell touch för typ varenda brittisk utbytesstudent verkar bo här.

Nästan längst till vänster, precis på kanten, där är mitt hus! Så på den här gatan springer jag varje morgon för jag är alltid sen.



Byggnaden, man ser dock inte mitt rum här.



Här är mitt trapphus, vi har en liten tant som är portvakt, hon sitter i båset till höger om hissen. Hon har inte sagt ett ord till mig på 2 veckor men däremot ser hon jävligt bitter ut hela dagarna.



Vi har såna här fancy schmancy marmorstatyer också. Tant-portvakten ville typ döda mig med blicken när jag tog bilderna. GET A LIFE LIKSOOOM.



All credd till mobilkameran! Besitos.


Kommentarer
Postat av: Lollo

där har jag spatserat förbi =) vad gör du i barcelona?=)

2009-02-23 @ 23:06:29
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0