Domingo.

Nu har jag fattat vad hela Barcelona gör på söndagarna; hänger på stranden! Promenerade förbi Glóries (där dildon/kuken whatever ligger) ner mot stranden, tog dock spårvagn sista biten.. Gick på strandpromenaden i solen, utan skinnjacka och sjal, och bara NJÖT. Sol gör verkligen människor glada. Det var så sjukt skön stämning, alla glada, mañana mañana liksom, folk spelade fotboll, drack öl, skrattade, pratade, doppade fötterna.
Mitt i allt ser jag en blond tjej och upptäcker att det var Johanna! Hah, vad är oddsen att hon också hängde i Barceloneta idag? Så på en bänk satt Johanna och Annica samt några av deras fd kollegor, snackade lite, vi promenerade vidare och köpte öl och chips. Estrella Damm med citronsmak. får 3 av 5 ölpoäng pga att den inte var så god efter halva.
Promenerade vidare upp genom hela Ramblan, sen sa vi hejdå och jag gick hemåt efter ett stopp på Dunkin Donuts. De ser alltid så sjukt goda ut på display men sen blir man alltid besviken när man äter den. Oh well sockerkick sitter alltid fint.
Imorgon är det skola och jag ska upp klockan åtta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0